lördag 6 juni 2009

I'm the new cancer, never looked better, and you can't stand it!

do you know what's worth fighting for, when it's not worth dying for

hej allihoppa!! gud, det känns som jag inte har skrivit på shit länge!! haha, vilket jag inte har. men jag har snart slut på bra titell :s för jag typ lyssnar inte på olika saker längre... Men men, nyyyyyyheter!!

  1. Elin e här! omg, vad jag har saknat dig elin :)
  2. Jag ska färga håret, IDAG! jag venne vilken färg, jag vill ha färglatt men jag ska ju snart till kali o om jag väljer mörkblå som jag ville kmr det bli typ sopptunna-blå som de där sopptunnorna vid BEA e färgade.. så ja ska nog färga de färgerna efter sommarn :/
  3. jag fick en ny tröja :D den är så jävla snygg, fick den av elin, hon har typ 20 000 för de hade råkat skicka till hennes kille's jobb istället för till en affär :)
  4. jag är helt kär i ett par wesc hörlurar :)
  5. jag har lyssnat på basshunter hela dagen för jag hade 'dota' fast i hjärnan imorse xD
  6. jag vill ha en tjocktröja från wesc (750 kr) som jag såg på åhléns när elise skulle köpa en klänning
  7. jag har skaffat avslutningsklänning, hur gullii som helst!!
  8. farsan har fortfarande inge internet, så jag tänker inte skaffa wow tills efter sommarn :(
  9. jag kolla på i taket lyser stjärnorna igår---
  10. och somnade när dom skulle sätta på allt flyter xD
  11. jag e jävligt godissugen---
  12. och jag venne varför jag skriver numrerat
  13. men shit dit!!! fast jag ska nog dra nu elr nåt x)
pusshej, fridis <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida