torsdag 21 maj 2009

Just for the record, the weather today is slightly sarcastic with a good chance of: A. Indifference or B. Disinterest in what the critics say

Hejsan!!
Hur mår ni då? Förlåt att jag inte har uppdaterat 
särskilt bra med vad som händer, men våran 
korta vecka har varit ganska stressig på andra 
sätt än i skolan :/ Men i alla fall, nu kan jag 
väl berätta lite om allt som har hänt sen jag 
senast skrev <3.

Jag tror att sista gången jag skrev var väl när jag 
fick loke's msn.. För då skrev jag om det dåliga som 
hade hänt då. Det var väl Måndag? :)Okej, i alla fall, 
jag har skrivit en massa dikter 
(vilket jag ska på något sätt få på en annan sida, men 
ändå låta dom stanna kvar på bloggen :P) Men på 
måndag gjorde jag väl inget särskilt, jag hade skola 
som vanligt. Vi hade Ms. Olga som vikarie i Franska o 
Choice, och även fast jag hatar henne var det jävligt 
kul för vi körde bara 'jacque a dit' hela lektionen. 
Och sen kom Stina o jag på 'tête les épaules, les 
genoux, et pieds' och sjöng det för hela klassen ^^. 
Sen på choice fick jag, Stina o Mimmi 
välja vad vi skulle göra (hihi, Ms. Olga favoritisera jag o 
Stina för hon hade oss för Franska :P) Och då ville vi köra 
spökboll killar mot tjejer. Det var också kul som fan för då
 blev det battle mellan jag/stina och claes (vilket man ska 
uttala Clay-ess xD) Och jag o Stina vann såklart. Och vi 
försökte träffa nya killen (andré) på spökboll, och det gick
 inte så bra, men då så sa Stina nåt taskigt om honom till
 mig, som jag typ inte kunde hålla in skrattet :/ Så vi 
måste säga förlåt till honom på måndag, för jag kolla på honom 
typ en gång och börja asgarva x).  och efter skolan 
var jag tvungen att gå hem efter ett litet tag och 
ta ut hunden. Jag tror Flavia kom med x) sen på tisdag så 
var Flavia tvungen att åka hem direkt, och tack vare 
min cp-mobil kunde jag inte göra planer med någon 
annan. Så då var jag hemma kl 3.30 fast än det va
 Lovisa's da att ta ut hunden. Onsdag var väl 
ganska schysst för att vara Onsdag. Jag fick 
lite extra energi för att det var 'Fredag' och
 sen typ på Engelskan satt jag och gjorde inget, 
för jag är regissör i ena pjäsen, och vi höll på 
med den andra pjäsen som jag inte har roll 
i ^^. Sen på rasten mellan Engelska och Matte 
så 'sov' jag. Men alla snacka med mig så jag 
somna aldrig. Sen tog jag fram mitt IG prov 
och rev isär den i en miljard bitar framför 
ms. oconnell x). Hon tror nog att jag har 
atitydproblem xD. Men det var liksom skämt x). 
Sen på matte lektionen gjorde jag klart 
hemma-provet och sen sov lite. Men 
ms. oconnell såg mig, och tvinga mig
 att göra en av MVG problemen på tavlan, 
där jag var en av dom ända som fick MVG på 
att visa hur man gjorde (fast än jag glömde 
lägga till hinken i vikten. Man blir liksom trött :S) 
Sen på S.O gjorde vi SHIT instuderingsfrågor så 
jag typ dog :(. Fast det va kul för jag hade suttit 
mig breve Mimmi E, och Ms. Johansson märkte inget.. 
annars skulle jag jobbat på frågorna med den jag satt 
breve. (vill inte säga vem xD.. men asso jag skulle fått 
jobba själv :S)  Sen hade vi ÄNTLIGEN lunch, (som var 
äcklig) och sen fick vi lov att jobba på vår projekt xD. 
Kaninen asso. Sen hade vi craft där vi sandpappra vår 
projekt typ hela lektionen. Sen så typ körde jag basket 
med loke o alex.. Mys pys (haha elr neeej, men jag hänger 
inte med dom så mycke, så det var väl skönt i guess...?) och 
sen kom bög-oscar, och oscar o labib o martin typ? och nån 
annan kille som fick '18.98' på coopertestet xD
som sagt, jag har bra minne xP

Senare idag ska jag åka till Handen för att vara hos Milli o Manda (L). Det ska bli 
fett skönt för jag kommer typ inte känna nån där så jag kommer väl träffa en 
massa nya kompisar :D
Men det blir väl allt. Nu får ni lyssna på en jävligt bra låt (London 
Beckoned Songs About Money By Machines- Panic! at the Disco)
 


Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida