lördag 16 maj 2009

Tjena mitt-bena :)

STORT GRATTIS TILL MIN LILLA MISSE KATJA <3
Gud, vad jag saknar dig <3. 

Men hej allihoppa andra som inte är katter som fyller år idag :). Vill ni veta något lite intressant? Jag höll på med min gamla blogg (-.-) och bestämde mig att göra en ny blogg. Och då när jag la in en bild på Katja<3>

Men men, ni vet kanske inte vem min lilla katja är :S. Men om ni inte har hört förr: så när jag bodde i USA hade vi typ 100 fosterkatter. Och sen kom kattunge tiden. Och vi hade massor av katter, men 16e maj, 2008 föddes 4 vackra ungar. Jag va som mamma till Katja, en långhårig svart-vit katt. Hon somna på min axel, och hon åt bara när jag var i närheten :). Min lilla baby.

Jag hade tänkt göra en lång fin inlägg idag, men tyvärr är mitt batteri slut. Och jag kommer logga ut när som helst. Så nu får ni en låt, och får nöja er med det. <3



Etiketter: , , , , , , , , , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida