måndag 18 maj 2009

Den där jävla förbannade fredagen

Den dagen var ändå ganska bra när den hände. men usch
 -.-
1. för att förklara till alla: jag gillar inte honom. Vi är bara vänner... 
fast han är snäll och gullig och så, och jag venne kanske jag blir kär...
2. Bara för att vi pluggade typ 10 minuter före skolan betyder det inget. Bara att jag suger på Franska och han hjälpte mig
3. Bara för att vi var i stan. Oscar, Flavia, Amanda, Emilia var ju också med.
4. Bara för att vi gick av vid samma station samtidigt. Vi bor ju nära varan, vad ska man annars göra. Ska en av oss åka fel så att rykten inte sprids eller?

Bara så ni vet. Snälla sluta. Jag har blivit van med ryktena, men när de kommer tillbaka till han och folk säger att jag har 'godkännt' dom (vilket jag inte har, orkar bara inte bråka) så blir det jävligt pinsamt. :$

tack om ni förstår. Och om ni vill förtsätta, så kommer jag lätt ta reda på det. Och då kommer ni ångra det :O *stirrar hotfullt*

Aja, har väl inte så mycket att säga dårå..
pusshej ^-^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida