lördag 16 maj 2009

Swimming in Miami

Hejsan Hoppsan<3
Idag vakna jag väldigt tidigt för min dumma syster och min dumma moster bråka. De bråka om att Lovisa försov sig, och hon ville att moster skulle köra henne till Gullmarsplan, så hon fick igen lite tid.

Men just nu finns det tre låtar som jag har typ fast i hjärnan:
  1. Owl City- Swimming in Miami
  2. The Offspring- You're Gonna Go Far Kid
  3. We the Kings- All Again for You
Jag vet inte direkt varför jag bestämde mig att ha med det där, och jag vet inte direkt varför jag byter handstil typ varanan mening :s. Men men, man ska väl skriva vad man vill, jag shiter nämnligen i om du gillar att läsa det här eller inte.

Vad tycker ni? Passar grönt? Lite svårt att läsa kanske? Jag vet inte för jag ser faktist inte nu... :(

Okej, men jag ska gå nu och typ logga in på polyvore, jag kommer tillbaka när jag har något intressant att säga x)

p.s. allihoppa, 4 dikter kommer snart också <333

Etiketter: , , , , , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida